Sunday, October 3, 2010

wanita

jika setiap wanita mempunyai ciri2 lelaki idaman 
lelaki pun ada gak,mcm aku ciri2 wanita sempurna bagiku adalah seperti berikut..

ku mencari
seorang wanita yang amat cantik paras nya
mampu membuat ku tersenyum dikala sedih..
mampu membuat aku sejuk dikala amarah menguasai diri..
yg mampu membuat aku bangun ketika jatuh
dan yang mampu mengingatkan aku pada agamaku
agar aku tak lupa kepada yg satu

namun begitu tiada yg sempurna pasti ada kekurangan nnya..
sukar tuk cari yg sempurna walaupun ku cari keliling dunia
mungkin tiada yg cukup sifat nya..
namun ku tetap berdoa agar berjumpa dgn yg mampu menyempurnakan aku
dan ku juga menyempurnakan dia

oh mengapakah sukar hingga ku putus asa tuk mencari dirirnya..
mungkin ini takdir ku ..namun ku tetap berdoa agar dpat berjumpa si dia...
yg mampu menyempurnakan aku dan ku juga menyempurnakan dia...

No comments:

Post a Comment