Wednesday, February 23, 2011

sekarang aku ada di sisi mu...seperti kau juga disisi ku..

ENCIK KUMBANG SELALU MENGHAMPAKAN CIK BUNGA..
AKAN ENCIK KUMBANG TEBUSKAN..BERMULA DGN PUISI INI....

disaat aku terluka dia ada di sebelah aku
walaupun ku tak sedar yg dia sentiasa ada
kerana aku terlalu megharap yang lain
dan itu telah menutup mata ku

dalam setiap langkah ku dia bersembunyi di balik bayang2
berharap aku akan sedari perasaan nya terhadap ku
dia sanggup menangis, menyimpan perasaan'
demi kebahagiaan ku.

setiap puisi yg ku nukilkan dia membaca nya
berharap ada ku nukilkan untuknya
walaupun kadangkala hampa
dia setia menunggu

namun aku belum terlambat..
kerana ku telah lihat dia di balik bayang2 itu
dan aku akan keluarkan dia dari bayang2 itu
kerana dia aku mara walau dgn hati susah

kata2 semangat yg hanya dia yg beri
agar aku bangkit dari tejatuh
walau hati nye terluka..
dia tak penah putus harap terhadap ku


rangkap terakhir INI aku ucapkan
terima kasih dan akan aku pertahan kan dirimu sedaya upaya
agar ko terima selayaknya..
sekarang aku ada di sisi mu...seperti kau juga disisi ku..

PUISI KHAS UNTUK N.A(CIK BUNGA)

No comments:

Post a Comment