Saturday, November 6, 2010

melindungi hati nya

manusia mempunyai perasaan yg sukar diramal...smpai kadang kala terslah langkah bleh melukan hati mereka...
namun ,apa yg lebih menyakitkan ialah dilukai oleh org yg kita suka atau cintai..
tp kadang2 hati ni yg memain kan tuannya....

mungkin saat ni kau menanti aku meluahkan isi hati ku
tp aku lebih mengetahui  hati ku ini
memain perasaan aku hingga ku mudah terkeliru
tak sanggup ku lukakn kau yg ku sayangi

walaupun aku terluka namun hati ku tenang
melihat kau bahagia jauh dari ku
namun bukan nya senang
tuk melupakan diri mu

kau lebih selamat jauh dariku
walaupun kau mungkin terluka
namun luka itu tak sedalam jika kau bersamaku
maafkan aku kerana terpaksa melepaskan cinta

wlalaupun kau buka untukku
sesunggohnya aku bukan terbaik untukmu
kerana aku tau siapa diriku
kerana aku takut aku akan menghancurkan mu..

No comments:

Post a Comment