Wednesday, June 15, 2011

dis perfect...im 19

im 19...baru aku sedar mcm2...when 18 aku fikir nk enjoy je...msuk 19 aku stat fikir...pe yg aku nk buat dlm hidup ni...does it mean that im starting to be matured...hope so...sweet 19 myself....


ku tahu di dalam dunia tade yg sempurna
kerana kesempuraan hanya milik yg esa...

tidak kusedari dan terus ku lalai
hingga bertimpa peringatan untuk aku



dtg nye peringatan  ku hiraukan
dtg nya petunjuk ku endahkan
sehingga cinta dtg bru ku sedari
aku masih tak sempurna

mungkin kerana tiada cara lain
hanaya cinta yg sedarkan aku 

betapa jauh nye aku dri cintaNYA
terima kasih cinta....

dan KAU turun kan pembimbing
yg ku gelar sahabat..

yg membuka mata ku seluas nye...
sungguhnya aku dh hanyut


kini baru aku membuka mata
sedikit aku cuba kembali
kini mula menadah tangan
merangkak perlahan untuk sujud pada MU










No comments:

Post a Comment